Kontakt

Schronisko dla zwierząt

ul. Turystyczna 2

10-369 Olsztyn

+48 89 526 82 15

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Logowanie

OLEJ OPAŁOWY

   Schronisko dla Zwierząt w Olsztynie

ul. Turystyczna 2,  10 - 369 Olsztyn

Pieczęć firmowa Wykonawcy

NIP firmy:.............................................             

Nr fax: ..................................................                                              

Adres e-mail: …………………………….……     

OFERTA

Odpowiadając na ogłoszenie o postępowaniu na dostawy oleju opałowego do Schroniska dla Zwierząt w Olsztynie  w roku 2015 oferuję wykonanie całości przedmiotu zamówienia, zgodnie z wymogami zawartymi w zapytaniu ofertowym za cenę:

Cena (z VAT)  za 1 litr oleju opałowego przy uwzględnieniu oferowanego upustu: ................ PLN, oferowany upust od ceny paliw obowiązujących dniu dostawy…….……….. %

 

 

                                                                                          .........................................................................

Podpis (y) i pieczęć imienna osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku oferty wspólnej – podpis pełnomocnika Wykonawców

 

1. Termin wykonania oraz warunki płatności – zgodnie z postanowieniami zapytania ofertowego

2. Oświadczam, że składam/ y niniejszą ofertę we własnym imieniu/ jako Wykonawcy.

3. Akceptuję bez zastrzeżeń wzór umowy i w razie wybrania mojej oferty.

 

                                                                                          .........................................................................

Podpis (y) i pieczęć imienna osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku oferty wspólnej – podpis pełnomocnika Wykonawców

 


 

 

UMOWA

 

Zawarta w dniu ………………  roku pomiędzy:

Schroniskiem dla Zwierząt w Olsztynie,  przy ul. Turystycznej 2 , 10-369 Olsztyn, NIP 739-30-77-539, REGON 510924815

reprezentowaną przez: Annę Barańską –Dyrektora Schroniska

 

zwanym w dalszej treści umowy „Zamawiającym”

 

 

……………………………………….- zarejestrowanym w KRS pod numerem ……………….
NIP ………………….. przy ul.  ………………………………………………….  reprezentowanym przez .…………………………………….zwanym w dalszej treści umowy „Wykonawcą”

 

 

W wyniku przeprowadzenia postępowania ofertowego, zawarto umowę następującej treści:

 

 

§ 1

Umowa obowiązuje dnia podpisania  do 31 grudnia 2015r.

 

§ 2

  1. Przedmiot niniejszej umowy stanowią sukcesywne  dostawy oleju opałowego do lokalnej kotłowni schroniska. Łączna ilość do 24 000 litrów.
  2. Podana łączna ilości paliw jest maksymalna i może ulec zmniejszeniu stosownie do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego.
  3. Zmiany, o których mowa w ust. 2 nie mogą prowadzić do zmian zaoferowanych warunków płatności. W przypadku zmniejszenia ilości zamawianych paliw, Wykonawcy nie będą służyć żadne roszczenia wobec Zamawiającego.

 

§ 3

  1. Wykonawca oświadcza że, olej opałowy stanowiący przedmiot zamówienia spełniają wymogi norm oraz jest zgodny z wymogami określonymi przez Zamawiającego oraz ze złożoną ofertą.

 

§ 4

  1. Wykonawca zobowiązuje się sukcesywnie zaopatrywać Zamawiającego w stanowiące przedmiot zamówienia paliwa przez okres obowiązywania umowy.
  2. Dostawy będą realizowane każdorazowo po telefonicznym zgłoszeniu Zamawiającego i będą  mieć miejsce nie później niż 2 dni robocze od zgłoszenia.

 

 

§ 5

  1. Szacunkowa wartość umowy brutto wynosi: za jeden  litr oleju  ……………..   (słownie :  ……..)

i będzie podlegała zmianie wraz ze wzrostem lub spadkiem cen.

  1. W przypadku zakupu paliwa w ilości mniejszej niż szacunkowe ilości określone
    w § 2 ust. 1 niniejszej umowy Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia.
  2. Wykonawca zastosuje upust cenowy na wszystkie zakupione przez Zamawiającego paliwa w wysokości ………. obowiązujący przez cały okres trwania umowy.

 

§ 6

  1. Za pobrane paliwa Wykonawca obciążać będzie Zamawiającego fakturami wystawianymi każdorazowo po dostawie zawierającą  datę i czas dokonania transakcji, ilość oleju opałowego oraz jego cenę jednostkową i wartość zakupu przed upustem (jeżeli jest stosowany) oraz po upuście.
  2. Zamawiający będzie regulował należności przelewem bankowym na konto (wskazane na fakturze) Wykonawcy w terminie 14 dni od daty wystawienia faktury, nie krótszym jednak niż 7 dni od dnia jej doręczenia Zamawiającemu.
  3. Wykonawca może naliczać odsetki ustawowe w przypadku nieterminowego regulowania należności za dostarczony towar.

 

§ 7

1. Strony zastrzegają na wypadek nienależytego wykonania umowy następujące kary umowne:

1)   Wykonawca  zobowiązuje się zapłacić Zamawiającemu karę umowną w wysokości 10 % wartości niezrealizowanego zamówienia brutto,  gdy  jedna zestron odstąpi od umowy z powodu okoliczności, za które odpowiada Wykonawca.

2)   Zamawiający zapłaci Wykonawcy  karę umowną w wysokości 10 % wartości niezrealizowanego zamówienia brutto, gdy jedna ze stronodstąpi od umowy z powodu okoliczności, za które odpowiada Zamawiający.

2. W przypadku powstania szkody przewyższającej  wartość zastrzeżonych kar umownych strony mogą dochodzić odszkodowania uzupełniającego  na zasadach ogólnych.

 

§ 8

Postanowienia § 7 nie wykluczają prawa Zamawiającego do żądania od Wykonawcy, na zasadach ogólnych odszkodowania przenoszącego wysokość kary umownej, w każdym przypadku niewykonania, bądź nienależytego wykonania zobowiązań umownych.

 

§ 9

     Wykonawca nie może dokonać cesji wierzytelności wynikających z niniejszej umowy bez pisemnej zgody Zamawiającego.

 

§ 10

  1. W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach.
  2. Niezależnie od powyższego Zamawiający zastrzega sobie prawo rozwiązania umowy z zachowaniem miesięcznego okresu wypowiedzenia ze skutkiem na koniec miesiąca kalendarzowego.
  3. Zamawiający ma prawo do rozwiązania umowy bez zachowania okresu wypowiedzenia w przypadku rażącego naruszenia jej postanowień przez Wykonawcę.
  4. W przypadkach, o których mowa w ust. 1, ust. 2, ust. 3 Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonanej części umowy.

 

§ 11

W trakcie obowiązywania umowy Strony dopuszczają zmiany cen w przypadku zmiany przepisów dotyczących stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, a cena netto pozostanie bez zmian. Zmiana cen nastąpi od dnia obowiązywania odpowiednich przepisów prawa.

 

§ 12

W sprawach nie uregulowanych umową zastosowanie mają przepisy oraz przepisy Kodeksu cywilnego.

.

§ 13

Wszelkie spory wynikające z umowy rozstrzygane będą polubownie, a jeżeli okaże się to niemożliwe to przez Sąd Powszechny właściwy dla siedziby Zamawiającego.

 

§ 14

Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i wprowadzone mogą być aneksami obustronnie podpisanymi.

 

§ 15

Umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla każdej ze stron.

 

  

 

   WYKONAWCA                                                                                       ZAMAWIAJĄCY

 

 

 

....................................                                                              ....................................................

 


Schronisko dla Zwierząt w Olsztynie                                               Olsztyn, dnia 31.12.2014r

Ul. Turystyczna 2

10-369 Olsztyn

                                                                                                                              

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE z dnia 31.12.2014

Zakup samochodu  służbowego na potrzeby

Schroniska dla Zwierząt w Olsztynie


ISTOTNE WARUNKI ZAMÓWIENIA

Integralną część niniejszych IWZ  stanowią następujące dokumenty:

Załącznik Nr 1-  Wzór formularza ofertowego,

Załącznik Nr 2 – Wzór umowy,

 

 1.      Nazwa oraz adres Zamawiającego

 

Schronisko dla Zwierząt w Olsztynie

Ul. Turystyczna 2,10 -369 Olsztyn, NIP 739-30-77-539, REGON 510924815

 

 2.      Tryb udzielenia zamówienia

 

Zamówienie udzielane jest w trybie zapytania ofertowego (przetargu ofertowego) przy wartości zamówienia nie przekraczającego kwoty  30.000,00 euro  (netto), wyłączonego ze stosowania ustawy PZP na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych.

 3.      Opis przedmiotu zamówienia

 

1.  Przedmiotem zamówienia jest bezgotówkowy zakup oleju opałowego do Schroniska dla Zwierząt w Olsztynie w roku 2015.

2. Zakres zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy oleju opałowego do siedziby Schroniska dla Zwierząt w Olsztynie w 2015 roku.

3. Zamawiający przewiduje w trakcie realizacji umowy zakup maksymalnie 24 000 litrów oleju opałowego.

 4.      Termin wykonania zamówienia

Termin wykonania: sukcesywnie do 31.12.2015r.

 5.      Opis sposobu obliczenia ceny

 

1. Należy podać całkowitą cenę  oraz jej składniki, zgodnie z załączonym wzorem formularza oferty – zał. nr 1 do  niniejszego  zapytania ofertowego.

2.  Cena oferty musi zawierać wszelkie koszty niezbędne do prawidłowego zrealizowania             przedmiotu zamówienia, w tym wszystkie wymagane przepisami prawa podatki i opłaty.

3.  Jeżeli Wykonawca przewiduje udzielenie upustu, o którym mowa w ust. 3, będzie on   stosowany do rozliczeń pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą przez cały okres realizacji         przedmiotu zamówienia.

4. Cena oferty jest ceną orientacyjną, może się ona zmienić w przypadku, gdy zmieni się cena i ilości zakupionego paliwa”. Cena określona w ofercie będzie stanowiła jedynie podstawę do oceny i porównania złożonych ofert w celu wyboru oferty najkorzystniejszej.

  

  1. 6.      Kryteria wyboru ofert

 

  1. Jedynym kryterium oceny ofert jest cena -100 %
  2. Oceny ofert dokona Komisja Przetargowa powołana przez Dyrektora Schroniska dla Zwierząt w Olsztynie.
  3. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która przedstawi najniższą cenę . Zamawiający wybierze ofertę z niższą ceną lub w przypadku jednakowych cen, wezwie wykonawców do złożenia ofert dodatkowych w wyznaczonym terminie. 

 

 7.      Pracownikami uprawnionymi do kontaktowania się w sprawach zamówienia są:

Anna Barańska 605-100-632 , 89 526-82-15

 8.      Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert

Prawidłowo zamkniętą i opisaną kopertę z napisem:

 

„Dostawy oleju opałowego do Schroniska dla Zwierząt w Olsztynie w 2015r.”

 

zawierającą wypełniony formularz ofertowy (zał. nr 1) składać należy w Budynku Schroniska dla Zwierząt w Olsztynie ul. Turystyczna 2, 10-369 Olsztyn w terminie do dnia 09 stycznia 2015 r. (piątek) do godziny 12:00.

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 09 stycznie 2015 r. o godzinie 12:30.

 

Zgodnie z art. 701 par. 3 Kodeksu Cywilnego zastrzega się, że niniejsze  „Ogłoszenie zapytania ofertowego”, jak też otrzymanie w wyniku niniejszego zapytania „oferty cenowej” nie jest równoznaczne ze złożeniem zamówienia przez Schronisko dla Zwierząt w Olsztynie
i nie łączy się z koniecznością zawarcia przez niego umowy.